Pension

Så vad skriver man till någon som ska gå i pension, på kortet till blombuketten?

Ja, nu står du här med ena benet i graven.

Dö, dö, dö!

Tack för den här tiden. Må resterande dagar bli bra.

Eller?

 

12 responses to “Pension

  1. Jag har för mej att jag lämnat kommentarer här förut, men du har inte GODKÄNT MEJ.

  2. *suck*

  3. Jag tycker att det låter alldeles utmärkt. Jepp.

    Det blir nog succé.

  4. Varför Larsson, VARFÖR har du återigen tagit det där besvärliga nicket?

    schas!

  5. Cirlkeln slöts och jag tog tillbaks mitt finfina namn!

  6. Besvärligt nick är ett litet ord, snällt och tamt, men byt iaf tema.. detta är ju fel, du är ingen sorgmodig människa som måste gömma sig på en sån här.. besvärlig blogg.

  7. Nu är det bättre

Kommentera

