Andas!

Andas, sa hon.

Och jag hyperventilerade.

Andas.

Jag andas för mig, för dig och alla andra runt mig som behöver luft. Jag suger i mig den dåliga luften, pustar försiktigt bort dåliga tankar, blåser hårt och vresigt för att göra luften klar runt dig.

Det ordnar sig.

8 responses to “Andas!

  1. Andas? Det hade inte varit mitt första ord.

  2. Andalusien är fint, hela Spanien är vackert. Men vad har det med detta att göra? Är du trötter Larsson?

  3. Du vet jag inte, men det står: Andas, sa hon.

  4. Andas är bra. Det bör göras regelbundet.

    Tycker jag, i alla fall.

Kommentera

