Vad ska jag bli när jag är vuxen?

Brottas med tankar på distansutbildning om/när/hur/vad.

Eller helt enkelt bara låta allt vara som det är.

6 responses to “Vad ska jag bli när jag är vuxen?

  1. Ett hantverksyrke är det enda som ger något tillbaka och som du kan ha nytta av. Distans är svårt tyvärr.

  2. Vad sägs om ommelière?

    • Att vad……….? *måste googla* Fattar ändå inte då det står på utrikiska! 🙂 Cocos, översätt!!

  3. Äsch, gå in på studera.nu och sök en massa utbildningar. Så har jag gjort. Får se om jag kommer in på nåt … sen får jag besluta om jag verkligen vill utsätta mig för att läsa igen.

Kommentera

