Jag tycker att det klagas en hel del på WP så därför ska jag nu berätta för er alla (typ två stycken) om en riktigt bra sak här.

Det går alldeles utmärkt att skriva utan att sätta ut en rubrik! Jag gillar det.

Annars så tror jag att jag ska ägna mig åt lite seriöst tv-tittande på femman. Jag älskar The big bang theory! Och är det inte The Mentalist också ikväll? Lite ögongodis…. Sen är det nog bara tack och god natt.

14 responses to “

  1. Det jag gillar bäst, eller en av de sakerna, är att man kan blocka specifika IP-nummer.

    • Som sagt, två kommentarer! 🙂 Jo om man nu KAN det vilket jag inte kan. Fast jag hur ju inte det behovet heller. Än.

  2. Då har man inte mycket krav, om det bara handlar om överskriften… haha*
    Min favorit är lösenordsskyddat. Guld värt.

  3. Men varför använda något man inte behöver, ja som WP till exempel?

  4. Jag blir djupt besviken över att hitta fler än en kommentar här. Dåligt! Verkligen dåligt! Du far med osanning mot oss stackare som inte förstår bättre 😦

    Men, jag har en bra sak – det är att man slipper trollen. De vågar inte skriva här. HA!

  5. Jag håller med Trollis… (skrev jag verkligen det där?)

    Nå, hur som helst, frånvaron av troll, gaphalsar, jag-ska-rädda-världen-stollar, samt en massa andra stollar, är nog det bästa här.

    Men själva portalen är lätt att bli osams med…

  6. Jag är teknikidiot. Jag hatar allt nytt för jag förstår inte. Men det brukar inte vara teknikens fel haha!
    Jag lär mig väl det här med till slut. :-Þ

  7. WP skulle vara ännu bättre om vi fick se dej här lite då och då.

Kommentera

