Det har hänt någonting!

Antingen går han i en så maklig takt hundra meter bakom mig att en sengångare skulle anses snabb.

Eller så rasar han fram i en vansinnesfart! Långt framför mig.

Bägge gångstilar är lika irriterande.

Och inte får jag se vem han chattar med och om vad! Han har blivit privat.

Min lilla fina son håller på att bli stor. Själv har jag hamnat i PFK.

Pinsamma föräldrars klubb.

14 responses to “Det har hänt någonting!

  1. Välkommen till PFK.

    Nya medlemmar är alltid välkomna.

  2. Välkommen in i kubben!
    Vi håller till i garderoben där borta och spelar canasta och Fia med knuff!

  3. Det går bra! Jag har egna fiapluppar. De är trimmade!

  4. Och från och med nu blir det bara värre…

    *försöker se tröstande ut*

  5. Det är jättehärligt att befinna sig i PFK. Passa på nu, snart är den tiden förbi!

    • Jag njuter! Alla åldrar har haft sitt helvete men övervägande bara positivt. Det är rent av spännande att se vad varje ålder medför.

  6. Den klubben verkar jag inte få vara med i. Sonen håller gärna mig runt axlarna utan att blinka och Dottern håller gärna handen så gammal hon är (fyller 14 i höst).

    Det är bara om jag sjunger med i musken de spelar i butiken och dansar lite himlar de med ögonen. :-Þ

    • Det låter bra. Själv kan jag inte låta bli att spela vidare lite om han inträder i en min av hur pinsamt allting är. 🙂

  7. Vid vilken ålder på barnen kommer man in där? Min son är som Islandsmammans än så länge. Det är mest om jag råkar säga något om Hello Kitty när han har kompisar här som han himlar med ögonen 😉

    • Jag tror att min och din son är samma lika i ålder, på ett ungefär iaf. Min är elva. Kan det bero mer på ett tillstånd än en viss ålder?

Kommentera

