Vad som snurrar i mitt huvud just nu

Ni får trots allt ha överseende med attt det är varmt ute. Mycket varmt och ändå har jag valt att sitta inne vid datorn. Jag njuter tom av det, min perversa varelse!

Den stora lillkissen ligger utfläkt på bordet och håller tassen om en sladd samtidigt som han spinner så det dånar. Det är så kärlekstörstande katter gör när de fått vara ensamma ett par dagar med kattvakt.

På förunderliga vägar har jag via fb idag ”hittat” inte mindre än två ytterst ytliga bekantskaper som var för sig berikat mitt liv på ett eller annat sätt för länge sen.

Jag skulle så gärna……

Jag skulle så gärna våga skicka en vänförfrågan till hon som förr skrev rakt in i mitt hjärta på sin blogg.  Hon kommer tro att jag är en fullkomligt galen stalker. Kommer hon äns veta vem jag är?

10 responses to “Vad som snurrar i mitt huvud just nu

  1. Du lär inte få veta förrän du kollar… 😉

  2. Klart att du sitter vid datorn i detta väder, du chattar ju med mej!

  3. *muttrar*

  4. Jag har inget som helst överseende med ursäkter som att det är ”varmt” bara så du vet.
    *bloggar från sängen*

  5. Kom igen Larsson, kom igen!

Kommentera

