Mördande blickar

Jag vet att blickar inte kan döda, ändå har jag idag försökt.

Dessa jäkla ungar som skvätter sig ner i vattnet…. såg ni inte mina mörka blickar?

Jag vill sega mig ner i MIN takt!

6 responses to “Mördande blickar

  1. Men det SKA gå att döda med blicken…

    Tog Du verkligen i ordentligt?

  2. Jag håller med dig! Ens egen takt ska det vara! Jag är, för att nu ta ett tydligt exempel, fortfarande på väg upp och bort från badet. Sen kommer åren då jag ska bestämma mig för att gå i igen och sedan alla decennier innan jag hunnit i.

    Då får de ju inte komma och stänka på en så koncentrationen avbryts!

  3. Haha, du skulle ha varit med för 20år sen när jag och min kompis Väktaren, 2 meter lång och 100 kg muskler, var iväg och badade. Vi låg på en brygga och *plums* hoppade två tonårsgrabbar i precis bredvid oss.
    När de flinande kom upp för at hämta andan stod Väktaren och röt så deras öron fladdrade ”Vad i helvete GÖR ni! JÄVLA UNTERMENSCH!!!”

    De simmade bort till den andra bryggan och störde oss aldrig mer, haha!

Kommentera

