Hur gör man för att lägga till bilder i sina inlägg?

6 responses to “Hur gör man för att lägga till bilder i sina inlägg?

  1. Ovanför rutan där du skriver i dit inlägg står det ”Ladda upp/Infoga ” och till höger om det finns små rutor, den första är för bilder, klicka på den och följ instruktionerna.

    Voilá

    • har försökt… och har försökt via att klicka på media. och jag ser mitt inlägg men sen när jag klickar på home så är det inlägget borta och detta är det första som syns. fattar ingenting!

  2. Efter att ha provat mig fram under låååååååååång tid, skrivit ett fantastiskt inlägg och lagt till flera bilder så blev inlägget sen ändå med bara en bild, den första, men med all text som jag skrivit till alla bilder. Vad gör jag för fel???

  3. Men Larsson. Det går ju inte att göra fel!

    • Joho då! Det blir ju bara den första bilden, jag vill ha flera bilder och text till i samma inlägg. Går inte.

  4. Larsson, du behöver handledning, någon som kommer och visar. Nänä, inte jag, du bor så avsides. Dessutom måste jag slipa yxan.

    Ta med dator och åk till vår gemesamma vän som brukar supporta dej.

Kommentera

