AB-bloggen

JAG SAKNAR DEN!

Jag saknar att ha en högerspalt där jag direkt ser när någon favorit har skrivit eller där jag blir nyfiken på någon blivande favorits rubrik.

Jag saknar att se hur kommentarerna flödar fram.

Jag saknar.

Och det är nog därför jag inte varit lika flitig att skriva själv. Men läser det gör jag, hos mina favoriter. Kommenterar ibland.

2 responses to “AB-bloggen

  1. En del av problemet i första stycket är ju rätt lätt avhjälpt med en RSS-läsare som tex Google Reader.
    Då ser du nya inlägg direkt på de bloggar du har valt att följa där.

Kommentera

