Olikheter

Har spenderat dagen i en gymnastiksal tittandes på sonen. Helt ok.

En annan mamma gav upp efter fem minuter eller så. Det var ju strålande väder och en skog full av svamp och bär som väntade. Kunde jag skjutsa hem hennes son när dagen var slut? Sagt och gjort. Jag beundrar hennes icke hymlande med att inte vara med sonen. Att hon väljer sig själv. Samtidigt förvånas jag över att hon gör så.

Slutet gott, allting gott. Som tack för skjuts av hennes son fick jag detta plus lite blåbär.

4 responses to “Olikheter

  1. Jaha.. det var ju..snällt.

  2. Du måste klicka på ”infoga bild” också. Inte bara ladda upp den.

    *rusar ut fort*

    • Men när jag försöker via ajfånen så står det att användarnamnet och lösenordet är ogiltigt. Fattar inte eftersom det ju går bra att skriva, då är det inga problem. *vässar tänderna*

Kommentera

