Drömmar

Jag ska ha ett sexpack!

Det kanske inte blir mer än ett fyrpack.

Jag ska ha tvättbräda!

Skaffa tvättmaskin istället.

8 responses to “Drömmar

  1. Jag minns tiderna med sexpack. De stod i bakfönstren på min cheva. (6-pack mellanöl)

    Btw: Tvättbräda, 2 st till o med, kan jag skaffa dej alldeles gratis och gratis är mycket billigare än en tvättmaskin, dessutom miljövänligt..

  2. Äh, vad ska vi ha sexpack och sånt till….

    *spelar på magbongon*

  3. Sexpack?

    Dessa jäkla sexbloggar…

  4. Larsson, man kan fortfarande inte klicka på ditt namn ute på byn.

Kommentera

