Bara tre månader kvar

Sen vänder det och blir ljust igen!

Är inne i en period när det är fullt upp. Och är det inte fullt upp så ser jag till att fylla alla luckor med göranden.

Jag känner mig trött.

5 responses to “Bara tre månader kvar

  1. jag är också trött min vän
    fast jag ser inte vad jag skriver
    jag ksnaske skriver att jag inte begripe ett ord

    nu har de gått fem minute för jag åt lite tårta
    nu der ag definitivt inte vad som skrevs eller sades

  2. Winter is coming.
    (Ja, jag tittar på Game of Thrones, hehe)
    Tur vintern är relativt kort ändå. Jag upptäckte det förra året, första året utan jag-vill-dö-djup depression, att vintern inte är oändlig. Den är några månader och sen blir det vår igen! 🙂

  3. *kommer in och slamrar lite, så hon inte slöar till*

    *ser nöjd ut*

  4. Hur gick det med mailen? Får man tag på dej via den gamla? På tal om vinter (riktat till Islandsmamman) så varade förra vintern 6 månader här i Uppland.

    Som lappen sa, 9 månader vinter och tre månader dåligt sparkföre. Typ.

  5. kära saxra

    vill bara förklara min kommentar ovan

    jag var inte bortom mina sinnen
    det var bara det att jag skrev med svart text mot svart bakgrund
    därför såg jag inte vad jag hade skrivit
    varför var det så?

Kommentera

