Det är mycket jag inte förstår

som att AB-bloggen inte har lagts ner? Det bloggas som aldrig förr där och jag kan inte hjälpa att jag tyckte det var roligare där än här.

Men byta tillbaks gör jag icke!

3 responses to “Det är mycket jag inte förstår

  1. Men det är väl bara så kallade proffsbloggare, dvs såna som arvoderas av AB, som får blogga där?

  2. De bloggar som inte är borttagna av ägarna finns kvar, men man kommer inte åt dem längre. Så Du kan inte byta tillbaks.

    Och jag saknar en del saker med AB-bloggen, men långt ifrån allt…

    *ryser vid en del minnen*

Kommentera

