Tänk vad tid går fort!?

Inte kan det väl vara möjligt att jag inte har skrivit på flera månader? Vad har hänt? Varför är det på detta sättet?

Det har hänt så vansinnigt spännande saker så jag vet inte äns var jag ska börja. Kanske är det lika så gott att bara börja där jag är nu än att skriva ikapp.

T ex så har jag en inflammation i ett fingers nagelband. Det gör ont. Det har ätits en hel del goda saker och druckits en del gott till det.

Katterna har klappats regelbundet. Son likaså.

Och jag har spelat fruktansvärt många spel av Wordfeud. Det ligger lite på nivån av heltidsjobb. Trots det så kräver mitt arbete att jag ska prestera där. Det är lite oförskämt men det är väl smällar jag får ta.

 

4 responses to “Tänk vad tid går fort!?

  1. Säg inte att Du har käkat kräftor…

    *ser bedrövad ut*

  2. Spelberoende är inte av godo, själv sitter jag med gratisspel från ICA-kuriren. Lyckligtvis har jag ingen Iphone alltså.

    Du.. förbered dej på en utflykt till Gävle igen. Ister propsar på, eller kanske inte så, men jag lovade. På hennes blogg.

    Själv finns jag nu på: http://hardcoreracingproductsincalifornia.wordpress.com/

  3. Tänk så spännande det ska bli att komma till Norrland igen! Nu har jag ju möbler i lägenheten också, så att vi kan fika – eller äta för den delen också, om ni kommer hungriga.

Kommentera

